سانیا کجاست

ارائه دهنده بهترین خدمات گردشگری

سانیا کجاست

۱۰۷ بازديد

سانیا کجاست ؟

یکی از بهترین مناطق ساحلی کشور پهناور چین سانیا است. برای تفریحات ساحلی می توانید به این شهر سفر کنید و از جاذبه های زیبای دریایی و هتل های مجلل این شهر استفاده و لذت ببرید. سانیا شهری زیبا و ساحلی است که در جنوب چین و در جزیره‌ هاینان واقع شده است. وسعت این شهر ساحلی حدود ۱۹۱۹ کیلومترمربع بوده و طبق آخرین سرشماری در سال ۲۰۱۰ جمعیت آن حدود ۶۸۵۴۰۸ نفر است. در مجله گردشگری اوج ماندگار پرواز ما بهترین مکان های گردشگری دنیا را به شما معرفی میکنیم، با ما همراه باشید .
این شهر بعنوان یک شهر توریستی، به آب و هوای گرمسیری آن مشهور است و همه ساله مقصد بسیاری از گردشگران از سرتاسر دنیا می‌باشد و آنرا به یک مقصد محبوب برای گردشگران تعریف کرده است و نیز محلی است برای تمرینات تیم ملی والیبال چین و بیشتر مردم بومی این شهر اوتسول Utsul هستند. نسبت به تمامی مقصدهای گردشگری جدید چین شاید شهر سانیا کاملترین آن‌ها باشد و به جرات می توان گفت که سانیا فقط برای گردشگری می‌باشد و احساس تعطیلات، تفریح و غذای خوب را می توان در تمام شهر بدست آورد.برای خرید  و رزرو تورارزان چین به وب سایت  اوج ماندگار مراجعه کنید . 
دیدنی های سانیا چین :
مشاهده  نور آفتاب و آب های آبی و سواحل گسترده در سانیا در نوک جنوبی جزیره‌هاینان باعث گشته بسیاری از بازدید کنندگان بطور منظم  از شهر و دیار خود همه ساله  بیرون کشانده و  به این مقصد زیبا جذب کند و محبوب ترین تفریحگاه‌های چینی در روزهای تعطیل بوده و دارای هتل های بین المللی، سواحل شنی، زمین‌های گلف، درختان نارگیل، استخر و انجام ورزش های آبی می‌باشد.در مجله گردشگری اوج ماندگار بهترینتور چین 99، با ما همراه باشید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با اوج ماندگار پرواز تماس حاصل فرمایید .
02124823-02122908979

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.